onedirectionnoveller---

Direktlänk till inlägg 18 januari 2013

Forever Young Del 3- Inte min pojkvän!!!!

Av Hanna - 18 januari 2013 20:02


Det har gått cirka 1 vecka sen dagen vi träffade killarna senast. Harry hade ringt några gånger och berättat när vi skulle spela in, vart någonstans, när vi skulle träffas mm.

Imorgon var dagen vi skulle börja inspelningarna. Klockan var ungefär 7 på kvällen nu och jag och Sofie var hemma hos mina kusiner på någon släkt träff. Sofie hade inte behöft följa med, men hon ville se till att jag överlevde. Jag hatar nämligen släkt träffar.

"Hur är det att ha flyttat hemifrån nu då?" frågade min moster Elsa.

"Helt okej" sa jag, men egentligen var svaret: Det är så himla jävla skönt att slippa mamma och pappa!

Men det kunde jag ju inte säga.

"På kill fronten då?" frågade min Morfar och skrattade lite. "Fast du har ju säkert redan en stilig festman!"

"Nja, knappast" sa jag och log lite halft.

"Fast hon har en pågång!" sa Sofie.

"Vem?" frågade jag förvånat.

Jag hade väl inte någon kille på gång???

"Harry" sa Sofie och flinade.

"Han??? Glöm det! Han är ju bara någon mes som är kul att dissa!" sa jag surt. "Jag skulle aldrig kunna tänka mig han och jag. Han är bara för... Mesig???"

"Mm, visst!" sa Sofie och skrattade.

Vi lämnade dom vuxna för att gå upp på över våningen till min femtonåriga kusin Marie. När vi kom in på hennes rum såg vi hur väggarna var täckta av affischer på en och samma band.

"Så du gillar One Direction?" frågade jag Marie som satt framför datorn.

"Dom är typ snyggast in the World!" mumlade hon till svar. "Kolla här. Jag fattar inte vem han menar"

Jag lutade mig fram för att se ordentligt. Hon var inne på facebook. Men jag såg inte vad det stod.

"Berätta vad du är inne på så kollar jag upp det på mobilen" sa jag och tog upp mobilen som låg i jeans fickan.

"Harry Styles, facebook" sa Marie utan att sluta stirra på skärmen.

Jag letade snabbt upp det på mobilen.

"Sen?" sa jag.

"Senaste inlägget"

Jag kollade lite och hittade det snart. Bilden var från när vi hade varit på nattklubben. Jag och Sofie var med på bilden men det syntes inte.

"Är inte det vi?" sa Sofie som satt bredvid mig på sängen.

"Öhh, jo, jag tror det" sa jag lite tyst.

Texten till var "Ska träffa två snyggingar imorgon xD...Dom ända två tjejerna i världen som har dissat mig...".

När jag såg det började jag fnissa.

"Ne män gud så gulligt! Har din pojkvän lagt ut en kärleks förklaring på facebook!" pep Sofie.

"käften!!!!" skrek jag.

"pojkvän????" sa Marie. "Känner du Harry Styles???"

"Och??" sa jag kaxigt.

"Han är ju typ assa snygg! Jag tror att jag dör!!!" skrek Marie och sprang ner till alla där nere.

Fan. Hon får inte säga till alla att jag dejtar Harry. För det första gör jag inte ens det. För det andra vill jag inte ha en massa rykten. För det tredje kommer mamma och pappa döda mig iså fall!!!

Varför tror alla att han är min pojkvän??? Jag gillar ju honom inte ens!!!!



Orkar inte mer nu! Ledsen kompisar! Ska uppdatera den andra novellen också! Läsa gärna den på

www.One-direction-noveller-.bloggplatsen.se

Ha det gött!!!

//Hanna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 8 september 2013 17:16

Hej på er! Ehh, ja, jag satt och rotade igenom en låda på mitt rum när jag hittade en lapp med användarnamn och lösenord på.... Och plötsligt kom jag ihåg den här bloggen.Alltså, gud, jag bara slutade.. Ni få människor som läste den måste ju ha hatat...

Av Hanna - 23 januari 2013 19:27

Vi gick vidare längs med gatan. Tillslut stannade killarna vid en svart Limousine och öppnade dörren. "Ska vi åka i den här saken?" frågade Sofie och stirrade på bilen. "Öhh, ja?" sa Louis och tittade lite konstigt på henne. Sofie hade alltid h...

Av Hanna - 22 januari 2013 20:54

Vi gick tillbaka till dom andra. Harry hade blivit glad igen och sken som en sol. "Alltså Hannah, Du måste lära mig hur du gör!" sa Louis och stirrade på Harry. "Det är en hemlighet" sa jag och flinade. "Ska vi dra nu eller?" frågade Liam. "Vi ...

Av Hanna - 21 januari 2013 19:19

Efter att ha pratat med Harry gick jag och duschade och sen kröp jag ner under det varma täcket och somnade. Klockan ringde. "Fuck You!!!!" skrek jag åt den innan jag stängde av den. Jag var ju inte direkt världens morgon människa. Jag hade hel...

Av Hanna - 20 januari 2013 18:59

Detta fick absolut inte hända! Jag sprang ner efter Marie. Tyvärr hade hon redan hunnit berätta för typ alla. "Marie! Det är ju för fan inte min pojkvän!" skrek jag. "Men snart!" skrek Marie helt hysteriskt. "Nej! Han är bara någon idiot som ja...

Ovido - Quiz & Flashcards